Lång dag :)

Äntligen hemma från jobbet, blev en lång kväll men det gör inget. Sitter gärna och dricker lite kaffe och pratar efter sista lektionen, mina elever måste vara dom goaste som finns :)

Min lilla stalltjej var med på A på sin lektion, det gick jättebra! Vad glad och stolt man blir över sina djur!

I morgon blir det till att åka en sväng till mammsen, hämta bilen. Min ford dog ju för en månad sedan ungefär så nu ska jag få överta en av hennes bilar.

Blir nog jättebra, en saab med drag! Jag är lycklig! :)

Hoppas att ni haft en bra dag! Nu ska jag fixa lite mat, duscha och sen krama kudden!!



En så här fin är det, fast kanske inte så ny som denna. Dock en ordentlig bil som funkar!!  :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessie

Fungerande saker är fint:)

2010-05-19 @ 08:09:27
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv
Postat av: Lina

min bil är med paj för tillfället.. riktigt jobbigt

2010-05-19 @ 08:49:04
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0