Härlig förmiddag

Har haft en riktig mysförmiddag, åt ordentlig frukost och fick mitt morgonkaffe :) Sen fixade jag i ordning mig lite och åkte upp på kullen med Kaos. Riktigt skönt var det, mätaren i bilen visade 16 grader och solen sken. SNART SOMMAR!!

Så vi traskade runt där uppe nästan en timme och bara njöt! Alla lukter nu på våren är ju så underbara! Sen att det är sjukt vackert där uppe gör ju sitt till också. Nu ska jag strax fixa lunch sen ut och rida innan jag ska och hämta bilen. Ser ut att bli en riktigt bra dag!

 

Vad gör ni idag? :)



Kommentarer
Postat av: Lina

tentapluggar och har tränat lite NH med hästen och byggt egen playbana!

2010-05-19 @ 15:04:13
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0