Usch det går inte alls bra för dagen!!

Nej fy tusan, gårdagen var en riktig mardröm.

egentligen började det redan i måndags, jag hade varit  och jobbat. Efter det åkte jag hem till mamma en sväng på lunch. När jag skulle därifrån startade inte min bil, väldigt konstigt när den fungerad klockrent typ 1 timme innan.
Så jag fick låna mammas bil, det var ju iofs trevligt att låna saaben med lite mer drag i men ändå :P

Så igår skulle jag åka och byta bil igen för mammas sambo hade fått i ordning på skrället. Kommer dit, byter bil åker och klipper mig. Allt känns fint, åker förbi skara och hämtar upp en gammal kompis som är hemma på besök.

Åker mot götene, och ute på e20 dör bilen. Får rulla in till sidan av vägen, sen börjar det ryka, utav bara f*n!!

Jag och min kompis får gå hem till mig. Då är klockan ca 16.40. Jag börjar jobba på ridskolan 17.00.

Så får ringa och försöka ta mig ut dit, en snäll mamma till en lektionsryttare kommer och hämtar oss.

Lagom hysterisk och stressad dag vill jag lova.


Nu funderar jag på hur jag ska lösa mitt bilproblem. Med tanke på hur mycket det rök igår hyser jag inga större förhoppningar om att den kommer gå att köra igen... 

Hur är eran onsdag? Bättre än min hoppas jag :) 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Upp-da-ter-a!

2010-05-01 @ 11:12:17
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Therese Jensen

Tycker du ska uppdatera mer :D

2010-05-02 @ 19:51:47
URL: http://hoppryttareen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Helllooo?

2010-05-03 @ 11:24:22
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0